Thursday 13 August 2015

#3~"Keputusan Examination"~



14th August 2015, tarikh ini memang jadi "viral" lah for most of UiTM students, this is because result examination untuk semester March- July 2015 akan dipersembahkan kepada pelajar2, masa ini lah most of the student ini akan post status dekat facebook masing-masing, macam bermusim kan, musim exam, musim result exam, musim konvo...

Bagi aku banyak lagi pattern post kat Facebook yang aku nampak selain di atas 2.. musim tunang, musim kahwin, musim mengandung, musim beranak.. hahaha al-maklum orang dah kahwin.. Saya juga tak lari dari tarikh 14th August nie..this date was estimate date UiTM publish kan examination result, tapi terawal plak UiTM bagi result 13th August 2015 dah dapat email rasmi dari UiTM.


Dah keputusan bagi semester March-July 2015 bagi saya adalah .............. (perlukan nak post kat sini).. tak payahlah tahu kan hahaha. Cukuplah bagi seorang part timer dengan usaha yang aku telah leburkan ditambah dengan kesibukan berkerja berbaloilah dan bersyukur dengan apa adanya Alhamdulilah.

Matlamat seterusnya akan diteruskan hingga habis InsyaAllah, setelah result dah tahu ini, maka akan bermulalah menyusun2 subject untuk semester seterusnya September 2015 - January 2016. Pesanan buat adik-adik, keep positive, bertabahlah dengan apa jua keputusan, bagi yang berjaya keep it up your good works, i believe apa-apa yang kita buat adalah result daripada usaha yang kita taburkan.

No comments:

Post a Comment